دسته‌بندی نشده

طرز استفاده ماسک مو گلیس

طرز استفاده ماسک مو گلیس

نگهداری و مراقبت از موها همواره باید مورد توجه باشد و از آن غفلت نکرد چرا که داشتن موهای درخشان و جذاب اعتماد به نفستان را افزایش می دهد. برای مراقبت از موها توصیه می شود از ماسک مو استفاده کنید ما در این مقاله قصد داریم شما را با طرز استفاده ماسک مو گلیس آشنا کنیم چرا که گلیس نامی آشنا و معتبر و ارزشمند در زمینه مراقبت های مو می باشد. ماسک های مو گلیس حاوی مواد ترمیم کننده و مرطوب کننده هستند.

همواره موها در معرض خشکی و شکستگی و آسیب هستند حال این آسیب می تواند به خاطر تغییر دمای محیط، عناصر بیرونی مانند استفاده از شامپویی که متناسب با مو نبوده است و یا دکلره نامناسب یا رنگ کردن مداوم و متعدد موها و یا استفاده از ابزار های داغ روی موها ایجاد گردد.

اگر از دسته از افرادی هستید که موهایتان را با ابزار حالت دهنده چون سشوار یا اتوی مو یا مواردی از این دست حالت می دهید، از این رو موهایی آسیب دیده و خشک دارید پس باید به دنبال احیای موهایتان باشید و هر چه سریع تر در جهت رفع آسیب پیش آمده بشتابید.

برای مراقبت از موها توصیه می شود از ماسک مو استفاده کنید که مملو از اسیدهای آمینه هست که فورا به التیام تارهای موی آسیب دیده می پردازد و هم اینکه آبرسانی خوبی برای موها دارد تا از خشکی و شکنندگی موهایتان جلوگیری کند و هم اینکه رطوبت سطح موها را افزایش می دهد تا موهایتان را به سمت جذاب شدن و درخشانی پیش ببرد. بهترین ماسک موها حاوی مواد ترمیم کننده و مرطوب کننده هستند. مهم است که ماسک مویی متناسب با موهایتان استفاده کنید تا موهایتان را در جهت بهتر شده سوق دهد.

 ماسک مو چیست؟

ماسک مو در واقع یک حالت دهنده و یک درمانگر قوی و عمیق برای موهاست چرا که دارای مواد مغذی بسیاری است. ماسک های مو با توجه به موها و جنسشان فرموله می شوند و با مالیده شدن به ساقه ی موها سبب تغذیه موها شده و موها را ضمن محافظت در برابر آسیب و خشکی، درخشان و لطیف می کنند. پس بهتر است ابتدا نسبت به موهایتان آگاهی پیدا کنید و سپس ماسک موی متناسب با آن را تهیه نمایید.

برخی ماسک موها هستند که به ترمیم سریع تر موهای آسیب دیده و همچنین رنگ شده نیز کمک می کنند. این نوع ماسک ها به تغذیه عمیق مو می پردازند و عمق مو های آسیب دیده را ترمیم می کنند و خشکی موها را التیام می دهند.

بسیار مهم است که چه نوع ماسک مویی تهیه می کنید؛ ماسک مویی که مواد اولیه تشکیل دهنده آن طبیعی باشد و با کیفیت ، می تواند موهایتان را به سمت بهتر شدن هدایت کند ولی اگر ماسک موی خوبی تهیه نکنید نتنها موهایتان بهبود نمی یابد بلکه آسیب جدی به موهایتان وارد می سازد.

هنگام خرید ماسک مو توجه داشته باشید که ماسک موی انتخابی شما حاوی روغن های طبیعی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن جوجوبا، روغن آووکادو باشد.

ماسک های مو حاوی مواد مغذی چون عسل، موز، انواع توت و تخم مرغ، ماست و شیر نارگیل می باشند که موها را بسیار مقوی می کنند و موهایتان این مواد را بسیار دوست می دارند.

گلیس برندی از محصولات بهداشتی مراقبتی مو می باشد که انواع مختلفی ماسک مو در جهت مراقبت از مو تولید کرده است که در تهیه همه این ماسک های مو، مواد اولیه ی طبیعی استفاده شده است؛ از این رو بدون هیچ آسیبی به مو خواهد بود و اثربخشی صد چندان برای موها و رفع آسیب های ایجاد شده و همچنین تغذیه و هیدراته کردن موها دارد.

افرادی که موهای خشک و حساس دارند همواره از حالت نگرفتن موهایشان شاکی هستند از این رو استفاده از ماسک موی گلیس برای موهای خشک به این افراد توصیه می شود چرا که این ماسک موی گلیس سبب افزایش رطوبت سطح مو می شود و همچنین آبرسانی به موها را افزایش می دهد و بعد از استفاده از این ماسک مو، موهایتان به سرعت هیدراته می شود و تغذیه ی عمیق موها را در پیش دارد.

رنگ کردن مداوم موها همواره سبب خشکی و شکنندگی و تیرگی موها خواهد شد از این رو اگر می خواهید مادام موهایتان رنگ شود و همچنان درخشنده و جذاب و نرم باشد توصیه می شود تا از ماسک موی گلیس برای موهای رنگ شده استفاده کنید تا اینگونه موهایتان درخشان و زیبا باشد تا با تغذیه عمیق موهای رنگ شده، مقاومت و استحکام پیدا کنند.

موها نسبت به گرما بسیار حساس هستند پس آب داغ موها را آسیب میزند از این رو بهتر است برای مقاوم سازی موها از ماسک موی گلیس که هم ترمیم کننده است و هم مقاوم ساز برای موها استفاده کنید.

ماسک های موی گلیس با روغن های طبیعی فرموله شده اند و نرمی چشمگیرتری نسبت به شامپوهای نرم کننده دارند به گونه ای که به سرعت بعد از استفاده این اثر را خواهید دید.

داشتن موهای سالم و درخشان و زیبا اعتماد به نفس زیادی را با خود به دنبال دارد، از این رو ما به شما پیشنهاد می دهیم همواره حواستان به موها و پوست سرتان باشد چرا که رسیدگی به این موارد را کمتر کسی توجه می کند.

ماسک های موی گلیس سه هدف را دنبال می کنند و آن درخشش، تغذیه و ترمیم موهاست. ماسک های موی گلیس بسیار هدفمند می باشد و هم رطوبت مو و هم تغذیه مو و هم درخشش موها را به دنبال دارد.

در این مقاله قبل از معرفی طرز استفاده ماسک مو گلیس یک معرفی سریع و اجمالی برای چهار مورد از محبوب ترین ماسک های موی گلیس خواهیم داشت:

ماسک موی گلیس برای موهای آسیب دیده و خشک

این ماسک موی گلیس حاوی کراتین مایع و مروارید سیاه است که کراتین مایع سبب ترمیم موها شده و در اصل کراتین از بین رفته موها را بازیابی می کند و به طور عمیق موها را ترمیم می سازد. ماسک موی گلیس مخصوص موهای خشک و آسیب دیده وز موها را کمتر کرده و موها را به سمت نرمی هدایت می کند.

ماسک موی گلیس برای موهای آسیب دیده و حساس

این نمونه از ماسک موی گلیس حاوی کراتین هیدرولیز شده و شهد گل است از این رو به بازسازی موها کمک کرده و همچنین لایه محافظتی روی موها ایجاد می کند و اینگونه تا 90 درصد شکستگی موها را کاهش می دهد و چون عمیقا موها را تغذیه می کند از این رو موهای نرم و براق را به شما ارزانی می دارد.

ماسک موی گلیس برای موهای آسیب دیده و حاوی موخوره

این نوع ماسک موی گلیس حاوی روغن دانه ی انگور است از این رو حاوی کمپلکس یونی بوده و فیبرهای آسیب دیده ی مو را ترمیم می سازد و انتهای شکاف خورده موها را ترمیم می کند و اینگونه مصرف کنندگان با مصرف ماسک موی هسته ی انگور گلیس موهایی صاف و درخشان خواهند داشت.

طرز استفاده ماسک مو گلیس

توصیه می شود تا هفته ای یکبار از ماسک موی استفاده داشته باشید. ماسک های موی گلیس علاوه بر تغذیه ی موها به التیام زخم های پوست سر کمک می کنند و سبب از بین رفتن پوسته پوسته شدن و شوره سر می شوند. ماسک های مو را باید به ساقه ی مو بمالید نه کف سر، تا به خوبی اثر خود را روی موها نشان دهد.

ماسک موی گلیس را رشته به رشته از بالا به پایین به موها بزنید این کار وقت بیشتری از شما می گیرد ولی موثرتر و مطمئن تر است چرا که همه ی تارهای مو پوشانده می شود.

ابتدا موها را با شامپو بشویید و سپس آبکشی کنید. در مرحله بعد ماسک مو بزنید و سه تا پنج دقیقه صبر کنید  و بعد از آن آبکشی نمایید. مو ها را با حوله خشک کنید و مطابق برنامه روزانه حالت دهید. به سرعت اثر استفاده از این ماسک مو را خواهید. اگر موهایتان خشک و آسیب دیدگی بسیاری دارد میتوانید 15 تا بیست دقیقه ماسک مو را روی موهایتان قرار دهید و بعد از آن آبکشی کنید.

ماسکهای موی گلیس هر مشکلی را در رابطه با موها رفع می کنند. استفاده از ماسک موی گلیس شانه کردن موها را آسان می سازد، رطوبت تارهای مو را افزایش می دهد، نرمی و لطافت را با خود به ارمغان می آورد، از موخوره جلوگیری کرده و سبب ترمیم موهای موخوره دار می شود.

سخن آخر در مورد طرز استفاده ماسک مو گلیس

برای رهایی از این آسیب ها و ترمیم موها همواره باید موها را تغذیه نمود تا اینگونه موها نسبت به تغییرات و آسیب ها و خشکی ها از خود مقاومت نشان دهد. ماسک مو از جمله محصولات است که می تواند موها را به خوبی تغذیه کند و آبرسانی خوبی برای موها داشته باشد از این رو موها را از خشکی و موخوره و آسیب محفوظ خواهد کرد.

ماسک های موی گلیس فرمول بسیار قوی دارند از این رو کارایی بالایی در ترمیم و تغذیه موها دارند. چون در این ماسک های مو کراتین مایع به کار رفته است از این رو بسیار در ترمیم موهای آسیب دیده موثر هستند چرا که ترمیم موها را عمیقا انجام می دهند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *