مراقبت از پوست

بهترین روتین پوستی با تی تری فارماسی

روتین پوستی با تی تری فارماسی در بسته بندی جدید

محصولات تی تری فارماسی از جمله محصولات باکیفیتی هستند که می‌توانند به سلامت پوست شما کمک بسیار زیادی بکنند. اگر به شفافیت و شادابی پوست خودتان اهمیت می‌دهید، می‌توانید از روتین پوستی با تی تری فارماسی سری جدید استفاده کنید. این روتین پوستی اگر به صورت منظم تکرار شود، می‌تواند تاثیر زیادی روی زیبایی و طراوت پوست شما بگذارد. پس با ما همراه باشید تا با نحوه مراقبت از پوست با کمک محصولات جدید تی تری فارماسی آشنا شوید.

مراحل روتین پوستی با تی تری فارماسی در بسته بندی جدید

سری جدید محصولات تی تری فارماسی (farmasi) با همین کیفیت قبلی و اورجینال، ولی با بسته بندی جدید طراحی و تولید شده‌اند. این سری از محصولات قبلا با بسته بندی سبز تیره به فروش می‌رفتند؛ اما متاسفانه شمار محصولات تقلبی این برند افزایش یافته بود. همین موضوع باعث شده تا محصولات جدید تی تری فارماسی با بسته بندی جدید ارائه شوند. این محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و با داشتن ترکیبات خاص می‌توانند به سلامت پوست شما کمک کنند.

اگر می‌خواهید پوستی سالم، بدون چین و چروک و لک‌های پوستی داشته باشید، باید از روتین پوستی با تی تری فارماسی کمک بگیرید. در واقع شستشوی پوست صورت پس از یک روز سخت کاری، کافی نیست. شما باید با محصولات مختلف پوست خود را به صورت عمقی پاکسازی و در نهایت با کمی مرطوب کننده پوست خود را شاداب و جوان کنید. بنابراین، اگر به ‎دنبال یک روتین پوستی عالی هستید تا شادابی و زیبایی پوست خودتان را حفظ کنید، باید تک به تک طبق مراحل زیر پیش بروید.

مرحله اول؛ استفاده از فیس واش یا ژل شستشو

یکی از مهم‎ترین مراحل روتین پوستی با تی تری فارماسی، شستشوی صورت است. در واقع شما نمی‌توانید بدون انجام این مرحله، مراحل بعدی روتین پوستی را انجام دهید. ژل شستشوی صورت ضدجوش تی تری فارماسی حاوی روغن درخت چای دکتر سی تونا یکی از بهترین ژل‌های شستشودهنده پوست صورت است که می‌تواند به صورت ملایم پوست را پاکسازی کند و تمامی ذرات آلودگی را از روی پوست پاک نماید.

این فیس واش به شکل ژل تولید شده است که می‌توانید به راحتی آن را روی پوست خودتان بزنید و پس از گذشت چند دقیقه پوست خود را آبکشی نمایید. در نهایت پس از خشک کردن پوست خود، می‌توانید مراحل بعدی روتین پوستی را انجام دهید. این فیس واش علاوه بر اینکه می‌تواند باعث پاکسازی پوست شما شود، تاثیر زیادی روی کاهش جوش‌های پوستی نیز خواهد داشت. چرا که وجود روغن درخت چای می‌تواند روی کاهش التهاب و فعالیت باکتری‌های پوستی موثر باشد.

ژل شستشوی صورت ضدجوش تی تری فارماسی حاوی روغن درخت چای دکتر سی تونا به دلیل داشتن بافت ژل مانند، می‌تواند از خشکی پوست جلوگیری کند. پس با خیالی راحت از این ژل شستشوی صورت استفاده کنید تا شاهد شفافیت و شادابی پوست خودتان باشید. این ژل میزان ترشح چربی پوستتون رو کاهش می دهد و منافذ پوستتون رو کامل پاکسازی می کند تا از مسدود شده و بروز آکنه و جوشهای سرسیاه و سرسفید جلوگیری می کند.

 

ژل شستشوی تی تری فارماسی

بهترین روتین پوستی با تی تری فارماسی سری جدید

 

مرحله دوم؛ استفاده از تونر

تونر یک محلول بسیار مرغوب و باکیفیت است که می‌تواند برای پاکسازی عمیق پوست مورد استفاده قرار گیرد. در مرحله قبل، آلودگی‌ها و آرایش روی پوست خود را به طور کامل تمیز کرده‌اید؛ اما هنوز هم ممکن است در منافذ باز پوست شما، یک سری آلودگی‌های باقی مانده باشند که بسیار برای پوست مضر هستند. تونرها ترکیباتی هستند که می‌توانند بدون نیاز به شستشو، تمامی آلودگی‌های روی پوست را پاکسازی کنند.

بنابراین، بعد از اینکه از فیس واش برای شستشوی صورت خودتان استفاده کردید، نوبت به استفاده از تونر می‌رسد. تونر ضدجوش تی تری فارماسی حاوی روغن درخت چای دکتر سی تونا یکی از بهترین تونرهای موجود در بازار است. این تونر به‎ واسطه داشتن روغن درخت چای می‌تواند تاثیر زیادی روی کاهش جوش‌های پوستی داشته باشد. به طوری که با مصرف این تونر، احساس می‌کنید پوستی شاداب‎تر و بدون آکنه و جوش‌های زیر پوستی خواهید داشت.

تونر ضدجوش تی تری فارماسی حاوی روغن درخت چای دکتر سی تونا تمامی آلودگی‌های اضافی که با کمک ژل شستشو از روی پوست پاک نشده‌اند را از بین می‌برد. این تونر علاوه بر اینکه خاصیت پاک کنندگی پوست را دارد، می‌تواند پوست را برای جذب مواد مغذی آماده کند. به همین خاطر، با کمک این تونر یک زیرساخت مناسب روی پوست خودتان برای مصرف دیگر محصولات مراقبتی پوست، ایجاد خواهید کرد.

تونر ضد جوش تی تری فارماسی با بالاترین استاندارهای بین المللی تولید شده و برای پوست های چرب و مختلط و مستعد اکنه و جوش مناسب هست. این محصول چون حاوی درخت چای هست، متعادل کننده چربی پوست هست و از خشکی بیش از حد پوست هم جلوگیری می کند.

برای استفاده از تونر کافیست که مقداری از تونر را روی یک پد آرایشی بریزید و آن را روی پوست خودتان بکشید. نیازی به شستشوی پوست پس از مصرف تونر نیست، کافیست که مراحل بعدی روتین پوستی با تی تری فارماسی را انجام دهید تا شاهد زیبایی و طروات پوست خودتان باشید.

مرحله سوم؛ استفاده از سرم

اگر فکر کرده‌اید که با کمک فیس واش و تونر، می‌توانید مراحل روتین پوستی با تی تری فارماسی را به پایان برسانید، سخت در اشتباه هستید. چون هنوز هم مراحل دیگری وجود دارند که باید حتما آن‌ها را انجام بدهید تا به نتیجه خوبی برسید. سرم سومین مرحله برای حفظ زیبایی پوست و کاهش جوش‌های زیر پوستی است. اگر پس از شستشوی پوست صورت خودتان احساس می‌کنید که برخی از جوش‌های زیر پوستی در حال بالا آمدن هستند، کافیست که از سرم استفاده کنید.

سرم ضدجوش تی تری اس او اس حاوی روغن درخت چای دکتر سی تونا فارماسی یکی از بهترین سرم‌هایی است که برای کاهش جوش‌های زیر پوستی و جوش‌های چرکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس از اینکه به طور کامل پوست خود را تمیز کردید، کافیست که مقداری سرم را روی نوک گوش پاک‌کن بریزید و سپس روی جوش‌های پوستی خودتان فشار دهید. با این کار ترکیبات موجود در سرم به راحتی جذب جوش‌های پوستی شما می‌شوند.

مرحله چهارم؛ استفاده از کرم مرطوب کننده

روتین پوستی با تی تری فارماسی با استفاده از کرم مرطوب کننده مناسب به پایان می‌رسد. اگر می‌خواهید پوستی شاداب و بدون جوش داشته باشید، از طرفی خشک نشدن پوستتان نیز برای شما مهم است؛ کافیست که از کرم‌های مرطوب کننده مناسب استفاده نمایید؛ اما حتما باید در هنگام انتخاب کرم مرطوب کننده به نوع پوست خودتان توجه داشته باشید. چون اگر کرم مناسب پوست خودتان را انتخاب نکرده باشید، ممکن است با مشکلات مختلفی از جمله جوش، بروز آکنه‌های چرکی، چرب شدن بیش از حد پوست و … مواجه شوید.

کرم مرطوب کننده ضدجوش فارماسی حاوی روغن درخت چای دکتر سی تونا یکی از بهترین کرم‌های مرطوب کننده صورت است که می‌تواند با ترکیبات ضد جوش خودش، شما را از شر انواع جوش‌های پوستی راحت کند. این کرم لک های پوستی و جوش های صورت رو کاهش می دهد و از پوستتون در مقابل الودگی های محیط محافظت می کند. کرم مرطوب کننده ضد جوش فارماسی مناسب پوست های چرب و مختلط هست.

این کرم مرطوب کننده فقط برای پوست صورت قابل استفاده می‌باشد و تاثیر بسیار خوبی روی جوش‌های پوستی دارد.

 

مراحل روتین پوستی با محصولات تی تری فارماسی سری جدید

مرحله چهارم؛ استفاده از ضد افتاب

موقع انجام این روتین در صبح نیاز به استفاده از ضد افتاب وجود دارد. چه از این روتین با این محصولات استفاده می کنید و چه از محصولات دیگه ای استفاده می کنید، حتما ضد افتاب رو در روتین خود قرار بدید. ضد افتاب از بروز خیلی از مشکلات پوستی جلوگیری می کند و حتی بعضی ضدافتاب ها خاصیت درمانی هم دارند.

اگر بیرون از خانه فعالیت می کنید نیاز به تمدید ضد افتاب وجود دارد که باید هر دوساعت یک بار ضد افتاب خودتتون رو تمدید کنید. اما اگر داخل خانه یا مکان سر پوشیده هستید، استفاده یک بار در روتین روز شما کافی هست و نیاز به تمدید ندارد.

کرم ضدآفتاب فاقد چربی SPF50 سی تونا فارماسی فیلتر حفاظتی بالایی دارد. این کرم به خاطر فرمولاسیون گیاهی که دارد باعث بروز لک های پوستی می شود. رطوبت رسانی بالا و طولانی مدتی رو برای پوست دارد. چون بافت سبکی دارد، بعد از استفاده حس سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند.

این روتین پوستی مناسب چه افرادی است؟

تا به اینجای مقاله شما را با مراحل روتین پوستی با تی تری فارماسی سری جدید آشنا کردیم. اگر با کمی دقت جزئیات محصولات معرفی‎شده در این روتین پوستی را بررسی کرده باشید، متوجه شده‌اید که محصولات موجود در این روتین برای پوست‌های دارای جوش و آکنه مناسب هستند. بنابراین، اگر پوست شما مستعد آکنه و ترشح چربی بیش از حد است، این روتین پوستی دقیقا همان چیزی است که برای کاهش جوش‌های پوستی خودتان به آن نیاز دارید.

سخن پایانی

با داشتن روتین پوستی منظم می‌توانید پوستی شاداب و جوان به خودتان هدیه دهید. محصولات معرفی شده در این مقاله می‌توانند برای یک روتین پوستی فوق العاده گزینه‌های خوبی باشند. فقط باید از یک فروشگاه مطمئن آن‌ها را تهیه کنید که از اصل بودن آن‌ها خیالتان راحت باشد.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *