دسته‌بندی نشده

در مورد برند نیتروژینا (نوتروژینا) و معرفی 10 محصول برتر این برند

10 محصول برتر نوتروژینا یا نیتروژینا در ارس ترک

از جمله برند های معروف در دنیای امروز، می توان به برند آرایشی بهداشتی نیتروژینا یا نوتروژینا اشاره کرد که از جمله تولید کنندگان بزرگ در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی پوست و مو می باشد و در زمینه تولید محصولات مراقبتی پوست و مو، برندی درجه 1 محسوب می شود.

تاریخچه برند نیتروژینا

برند نیتروژینا در سال 1930 توسط استولاروف، استارت فعالیت در بازار خرده فروشی داشته است. استولاروف در سال 1954 در طی سفری که به اروپا داشت با یک صابون ویژه که توسط فرومونت شیمیدان بلژیکی ساخته شده بود آشنا گشت و تصمیم گرفت آن را با سرعت هرچه تمام تر وارد ایالات متحده کرده و عرضه نماید. ایشان نام این صابون ویژه و خاص را نوتروژینا گذاشت و تمام تلاش خود را در جهت ایراد ویژگی های این محصول نسبت به سایر محصولات انجام داد و اینگونه نوتروژینا را در داروخانه های و فروشگاه های بزرگ و معتبر عرضه نمود.

محصولات نیتروژینا یا نوتروژینا در ارس ترک

استولاروف به دلیل موفقیت در فروش صابون نوتروژینا نام کمپانی خود را هم نوتروژینا نهاد. در سال 1962 استولاروف این صابون را وارد حرفه ی پزشکی کرد و به قولی این صابون را به فعالان حیطه پزشکی شناساند و اینگونه با پشتوانه تاکید و تجویز پزشکان بر استفاده از این صابون، برند نوتروژینا شناخته تر شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد. بعد از کسب این موفقیت کمپانی نوروژینا فعالیت خود را در زمینه محصولات مراقبتی مو آغاز نمود.
به دنبال اعتبار و ارزشی که کمپانی نوتروژینا در میان افراد مختلف کسب کرده بود کمپانی جانسون اند جانسون امریکایی فعال در زمینه تولید محصولات آرایشی و تجهیزات پزشکی، کمپانی نوتروژینا را خریداری نمود.
تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مراقبت کننده پوست و مو فعالیت دارند و برند های فراوانی در جامعه امروز رخ نمایی می کنند. امروزه افراد بیش از هر زمان دیگری به سلامت و بهداشت پوست و موی خود اهمیت می دهند و همواره به سراغ برند های معتبر و کارا و اصلی می روند تا در جهت سلامت گام بردارند. برند نیتروژینا به دلیل دارا بودن طیف وسیعی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبتی پوست و مو توانسته جایگاه ویژه ای را در میان افراد کسب کند.
ما در این مقاله شما را با تعدادی از محصولات پرفروش و مطرح برند نوتروژینا در بازار آشنا میکنیم:

ژل آبرسان پوست نیتروژینا

هیدروبوست نیتروژینا محصولی برای پوست های مختلط تا نرمال است که آبرسانی بسیار بسیار قوی برای پوست به حساب می آید که درخشندگی عالی به پوست هدیه می دهد و در اصل یک ترمیم کننده سریع و قوی برای پوست های آسیب دیده به شمار می آید. بعد از جذب شدن، منافذ پوستی را باز نمی کند و خود ایجادگر حساسیت روی پوست نیست.
ژل آبرسان نیتروژینا حاوی گلیسیرین و هیالورونیک اسید است که این گلیسیرین مؤثر در ترمیم بافت های آسیب دیده پوست می باشد و هیالورونیک اسید موجود در آبرسان نوتروژینا مرطوب‌کننده و آبرسان بسیار مؤثر برای پوست خواهد بود. ژل آبرسان نیتروژینا در رفع قرمزی و خارش پوست بسیار مؤثر است.

برای خرید محصول روی عکس کلیک کنید….واتر ژل آبرسان هیدروبوست نیتروژینا از ارس ترک

 

ژل شستشوی صورت نیتروژینا

ژل شستشوی نوتروژینا حاوی عصاره زردچوبه است که برای پوست های مختلط و آکنه دار و چرب یک انتخاب عالی می باشد. از ویژگی های این ژل آنست که هرگونه جای جوش و لکه را از میان میبرد. از آنجایی که این ژل شستشوی صورت حاوی زردچوبه است در تنظیم چربی پوست مؤثر می باشد و به عنوان یک پاک کننده قوی در رفع جوش های قرمز و لکه های روی پوست میباشد.
زردچوبه موجود در این ژل شستشوی صورت نیتروژینا اکسسیدان و آنتی باکتریال موثری می باشد که به شفافیت پوست و یک دست شدن پوست کمک خواهد کرد و به نوعی میکروب های پوستی را از بین می برد و خاصیت ضد التهابی آن شادابی را به پوست بر می گرداند.
افراد که از محصولات آرایشی ضد آب و چرب استفاده می کنند توصیه می شود از این ژل شستشوی صورت نوتروژینا که حاوی عصاره زردچوبه است استفاده کنند تا بتوانند آرایش روی پوست را به صورت کامل و بدون هیچ آسیبی روی پوست پاک کنند.

برای خرید محصول روی عکس کلیک کنید….ژل شستشو صورت ضد جوش و آکنه فاقد روغن نوتروژینا از ارس ترک

کرم ضد پیری نیتروژینا

این کرم با رساندن رتینول خالص به سطح پوست با علائم پیری مبارزه می کند و از پوست در برابر علائم پیش رونده پیری محافطت می کند.

رتینول خالص نوعی ویتامین A مورد تایید متخصصین پوست است که این ماده قدرتمند به طور علمی ثابت شده است که تولید کلاژن را افزایش داده و بازسازی سطوح پوست را برای مبارزه با چین و پروک و لکه های پیری تسریع می بخشد.

همچنین دارای هیالورونیم اسید می باشد که به هیدراتاسیون شدید و کامل پوست کمک می نماید.

برای خرید محصول روی عکس کلیک کنید….کرم روز ضدپیری رتینول بوست SPF15 نیتروژینا از ارس ترک

میسلار واتر نیتروژینا

اگر شما هم از آن دسته خانمهایی هستید که بدون پاک کردن آرایش صورت خود به رختخواب میروید، بدانید که بزرگترین خیانت را به پوست صورت خود می کنید. در صورتی که باقیمانده مواد آرایشی روی سطح پوست شما باقی بمانند، جذب روزنه های پوستی شده و میتوانند سلامت پوستتان را به خطر بیندازند. پاک کردن آرایش به پوست فرصت میدهد تا نفس بکشد. پاک کردن آرایش صورت باید بخش مهمی از مراقبت روزانه‌ی پوستتان باشد.

این محلول دارای دو سر می باشد که یکی آب دوست است و دیگری چربی دوست. محلول آرایش پاک کن میسیلار واتر نوتروژینا یک محصول ایده آل برای پاک کردن آرایش صورت و چشم طراحی شده است. این محصول با فرمولاسیون ویژه خود سخت ترین مواد آرایشی و ضد آب را نیز پاک کرده و باعث پخش شدن این مواد روی صورت نمی شود. با توجه به این که میسلار واتری که در ارس ترک ارائه می شود فاقد الکل می باشد، که مانع خشکی و التهاب پوست می شود.

برای خرید محصول روی عکس کلیک کنید….میسلار هیدرو بوست (آرایش پاک کن) نیتروژینا از ارس ترک

کرم ضد چروک نیتروژینا

همان طور که می‌دانید آبرسانی مناسب به پوست، پیری پوست را به تعویق می اندازد و اینگونه جوانی پوست را شاهد خواهیم بود. کرم ضد چروک نیتروژینا آبرسان قوی برای پوست است که در ترمیم پوست و بالابردن کلاژن سازی نقش بسزایی دارد.
استفاده از کرم ضد چروک نوتروژینا سبب کاهش منافذ باز می شود و چون حاوی ویتامین C است سبب شفاف شدن پوست می شود.

برای خرید محصول روی عکس کلیک کنید….کرم روز سلولار بوست ضد پیری نوتروژینا از ارس ترک

کرم دور چشم نیتروژینا

کرم دور چشم نیتروژینا حاوی هیالورونیک اسید است و آبرسانی بالایی برای پوست دارد و به کلاژن سازی پوست اطراف چشم کمک می کند و سیاهی و پف زیر چشم را از بین می برد و گودی زیر چشم را التیام می دهد.

برای خرید محصول روی عکس کلیک کنید….کرم دور چشم هیدروبوست پوست خشک نیتروژینا از ارس ترک

لوسیون بدن نیتروژینا

لوسیون بدن نیتروژینا نرمی و لطافت را برای پوست ارزانی دارد چون حاوی گلیسیرین است آبرسانی به پوست به نحو احسنت انجام می شود و اینگونه عمل کلاژن سازی را خواهیم داشت که از بروز چین و چروک جلوگیری می شود. مهم ترین مزیت لوسیون بدن نیتروژینا فاقد الکل بودن است که بافت سبکی هم دارد و سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند.
این لوسیون بدن نوتروژینا حاوی روغن کنجد است و خاصیت ضد التهاب و ضد میکروبی دارد.

برای خرید محصول روی عکس کلیک کنید….

لوسیون دست و بدن نیتروژینا مدل هیدروبوست از ارس ترک

لوسیون دست و بدن نوتروژینا

کرم ضد آفتاب نیتروژینا

کرم ضد آفتاب نیتروژینا فاقد چربی است و روی پوست بسیار سبک است و برای تمامی پوست ها مناسب است. هلیوپلکس موجود در این کرم ضد آفتاب از رسیدن اشعه های UVA و UVB جلوگیری می کند. کرم ضد آفتاب نوتروژینا ضد حساسیت است و به سرعت جذب می شود و بسیار مقاوم در برابر تعریق است. این کرم دارای Spf60 است و هر 80دقیقه نیاز به تمدید دارد.

برای خرید محصول روی عکس کلیک کنید….کرم ضدآفتاب و روشن کننده برایت بوست نیتروژینا از ارس ترک

سرم روشن کننده نیتروژینا

سرم روشن کننده نوتروژینا فاقد الکل و مواد مضر است و از پوسته پوسته شدن پوست و چین و چروک پوست جلوگیری می کند و کدری و تیرگی بافت پوست را از میان می برد و به نوعی جوان سازی پوست و شفافیت و یک دست شدن پوست را به همراه دارد.

برای خرید محصول روی عکس کلیک کنید….سرم روشن کننده و ضد لک برایت بوست نیتروژینا مناسب انواع پوست از ارس ترک

اسکراب ضد جوش نیتروژینا

ژل اسکراب ضدجوش روزانه نوتروژینا، به پاکسازی لکه های پوستی کمک می کند و از مسدود شدن منافذ پوستی محافظت می کند. با ذرات سلولزی، به تجدید سلول طبیعی پوست پرداخته و آن را نرم و یکدست می کند. این محصول از عمق منافذ باز صورت شروع به پاکسازی نموده و پوستی شاداب، لطیف، تمیز و صاف به ارمغان خواهد آورد و مورد تایید متخصصان پوستی می باشد.

برای خرید محصول روی عکس کلیک کنید….

ژل اسکراب ضد جوش روزانه نیتروژینا مناسب پوست مستعد آکنه از ارس ترک

کرم مرطوب کننده صورت نیتروژینا

مرطوب کننده نوتروژینا برای پوست مستعد جوش برای از بین بردن جوش های صورت کمک می کند و هچنین با افزایش مقاومت لایه دفاعی پوست از ایجاد آن در آینده جلوگیری می کند. فرمولاسیون فاقد چربی آن سبب مسدود شدن منافذ صورت نمی گردد و با قابلیت جذب فوق العاده بالا پوست را به طور عمیق مرطوب می کند. عصاره بابونه و آلوئه ورا که هر کدام خواص فوق العاده ای برای زیبایی پوست دارند؛ در محتویات این محصول به میزان قابل توجهی بکار رفته است. استفاده از مرطوب کننده ها یکی از اصلی ترین نیازهای مراقبتی برای داشتن پوستی سالم و زیبا می باشد.

برای خرید محصول روی عکس کلیک کنید….

کرم مرطوب کننده نیتروژینا مناسب پوست های مستعد جوش از ارس ترک

کرم مرطوب کننده نیتروژینا مناسب پوست های مستعد جوش

سخن آخر در مورد برند نیتروژینا

امروزه افراد بیش از هر زمان دیگری به سلامت و بهداشت پوست و موی خود اهمیت می دهند و همواره به سراغ برند های معتبر و کارا و اصلی می روند تا در جهت سلامت گام بردارند. برند نیتروژینا به دلیل دارابودن طیف وسیعی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبتی پوست و مو توانسته جایگاه ویژه ای را در میان افراد کسب کند.
محصولات آرایشی بهداشتی نوتروژینا دارای کیفیت عالی و فاقد الکل و پارابن و چربی هستند و بسیار قدرتمند در جهت مراقبت پوست و مو عمل نموده اند و دارای قیمت مناسبی هم هستند.

برای دیدن همه ی محصولات نیتروژینا در ارس ترک کلیک کنید…

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *