رنگ مو

نحوه استفاده از رنگ مو لورال (راهنمای گام به گام)

نحوه استفاده از رنگ مو لورال (راهنمای گام به گام)

برند لورال یکی از برندهای مطرح تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی است که توانسته با محصولات باکیفیت خودش، به یکی از بهترین برندهای جهانی تبدیل شود. استفاده از رنگ مو لورال می‌تواند برای شمایی که به دنبال یک ترکیب رنگ جذاب روی موهای خودتان هستید، بهترین گزینه باشد. به‌خصوص اینکه این رنگ‌ها بدون آمونیاک ساخته شده‌اند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. در میان انواع مدل‌های رنگ مو لورال، یک نوع رنگ مو به نام کیت رنگ مو وجود دارد که به‌صورت مجموعه‌ای از محصولات مختلف به شما ارائه می‌شود. اگر با نحوه استفاده از رنگ مو لورال آشنایی ندارید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا با جزئیات این موضوع آشنا شوید.

آشنایی با رنگ مو لورال

رنگ مو لورال یکی از رنگ‌های باکیفیت موجود در بازار کشور ایران است. این رنگ مو وارداتی است و تنوع بالایی از نظر رنگ‎بندی دارد. افرادی که نیاز به موهای قهوه‌ای و تیره‌رنگ دارند می‌توانند بدون نیاز به دکلره کردن موها، از این رنگ‌ها استفاده نمایید؛ اما اگر فردی نیاز به رنگ موهای روشن داشته باشد، باید با دکلره مناسب از رنگ‌های مو لورال استفاده نمایید.

رنگ مو لورال دارای کراتین است که ضمن نرم کردن موها، می‌تواند باعث افزایش ماندگاری آن نیز شود. با کمک این رنگ مو می‌توانید موهایی جذاب و بدون مشکل داشته باشید. بدون آمونیاک تولید شدن این رنگ مو باعث شده تا ضرر کمتری برای موهای شما داشته باشد. بنابراین، افرادی که مجبور هستند به صورت مداوم از رنگ مو استفاده کنند، می‌توانند رنگ مو لورال را با ترکیبات بی نظیرش انتخاب نمایند.

 

کیت رنگ مو لورال

محصولات موجود در کیت رنگ مو لورال

همانطور که اشاره کردیم، یکی از محبوب‌ترین محصولات برند لورال، کیت رنگ مو است. کیت رنگ مو جزء محصولاتی است که می‌تواند به‌عنوان یک مجموعه کامل برای رنگ کردن موهای شما مورد استفاده قرار گیرد. پس می‌توانیم بگوییم که این کیت دارای محصولات متفاوتی است که هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند. از جمله محصولات موجود در کیت رنگ مو لورال، عبارتند از:

  • رنگ مو

مهم‌ترین محصولی که در کیت رنگ مو لورال وجود دارد، رنگ مو است. این رنگ مو بر اساس رنگ دلخواه شما در کیت قرار دارد و می‌تواند به صورت بدون دلکره و یا به همراه دکلره روی موهای شما اجرا شود. همه رنگ موهای لورال بدون آمونیاک هستند و در آن‌ها کراتین به کار رفته است. اثربخشی فوق‎العاده و طول عمر بالای این رنگ موها باعث شده تا آن‌ها به یکی از بهترین ترکیب رنگ‌های موجود در بازار تبدیل شوند.

  • اکسیدان

اکسیدان یکی از انواع محصولات دیگری است که در کیت رنگ مو لورال به کار رفته است. پس با خرید این کیت رنگ مو، دیگر نیازی به خرید اکسیدان ندارید. البته اکسیدان موجود در این کیت، بر اساس میزان رنگ موی موجود قرار داده شده است. بنابراین، اگر نیاز به استفاده از رنگ موی بیشتری دارید، باید میزان اکسیدان خودتان را نیز افزایش دهید. اکسیدان موجود در این کیت رنگ مو، کیفیت بسیار بالایی دارد و به راحتی با رنگ مو ترکیب خواهد شد.

  • شامپوی تنظیم کننده اسیدیته کف سر

برای اینکه بتوانید به درستی از رنگ مو لورال استفاده کنید، در کیت این رنگ مو یک شامپو اختصاصی تمیز کننده نیز به کار رفته است. این شامپو حاوی مقدار زیادی مواد مغذی است. همچنین، می‌تواند بدون اینکه باعث تغییر رنگ موهای رنگ شده شما شود، موهای شما را تمیز کند و آن‌ها را شستشو دهد.

  • ماسک موی مغذی و نرم کننده مو

ماسک مو مغذی و نرم کننده در کیت رنگ مو لورال، می‌تواند برای بهبود اثربخشی رنگ مو مورد استفاده قرار گیرد. این ماسک در نهایت موهای ابریشمی را به شما ارائه می‌کند. به طوری که پس از رنگ کردن موها، می‌توانید در یک مهمانی و مراسم حضور پیدا کنید.

  • یک جفت دستکش

یک جفت دستکش با ضخامت مناسب در کیت رنگ مو لورال وجود دارد. این دستکش‌ها به راحتی به شما این امکان را می‌دهند تا رنگ مو را روی موهای خودتان قرار دهید و آن‌ها را حس کنید. در واقع ضخامت این دستکش به گونه ای است که اجازه رنگ کردن راحت‌تر موها را به شما می‌دهد.

  • شانه کاربردی

یکی دیگر از محصولات موجود در این کیت، شانه کاربردی است. این شانه پلاستیکی به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی در میان موهای شما عبور می‌کند و می‌تواند باعث پخش کردن رنگ موها شود. می‌توانید این شانه را به بطری حاوی اکسیدان و رنگ آغشته کنید و آن را در زمان رنگ کردن مورد استفاده قرار دهید.

رنگ مو لورال به صورت گام به گام

بروشور راهنمای کیت رنگ مو لورال

نحوه استفاده از رنگ مو لورال به‌صورت گام به گام

حالا که به طور کامل با رنگ مو لورال آشنا شدید، احتمالا می‌خواهید بدانید که نحوه استفاده از این رنگ مو چگونه است؟ نحوه استفاده از رنگ مو لورال بسیار ساده‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید. حتی اگر قبلا خودتان موهای خودتان را رنگ می‌کردید و از این کار هم رضایت داشتید، باید به شما بگوییم که این کیت رنگ مو می‌تواند اثربخشی فوق‌العاده‌تری روی موهای شما داشته باشد و حتی ترکیب رنگ موهای شما را زیباتر کند.

قبل از اینکه نحوه استفاده از رنگ مو لورال را به‌صورت گام به گام توضیح دهیم، باید یک نکته مهم را به شما یادآوری کنیم و آن‌ها هم تست حساسیت رنگ است. متاسفانه برخی از بانوان این کار را انجام نمی‌دهند و پس از رنگ کردن موها متوجه می‌شوند که به ترکیب رنگ حساسیت داشته‌اند.

برای تست حساسیت رنگ مو لورال، کافیست که مقداری از رنگ مو را با یک گوش پاک‌کن به پوست داخل گردن در ناحیه زیر گوش بزنید و به‌مدت 24 ساعت صبر کنید. اگر حساسیت در پوست شما به‌وجود نیامد، می‌توانید با خیالی راحت مراحل بعدی رنگ کردن مو را انجام دهید و از زیبایی موهای خودتان نهایت لذت را ببرید.

مرحله اول: پوشیدن دستکش و آویزان کردن حوله روی شانه‌ها

در مرحله اول شما باید خودتان را جهت رنگ کردن موها آماده کنید. برای این کار می‌توانید از دستکش قرار داده شده در بسته بندی رنگ مو لورال استفاده نمایید. همچنین، برای اینکه لباس شما رنگی نشود، بهتر است که از یک حوله مناسب در روی شانه خودتان استفاده کنید. در این صورت دیگر خیالتان راحت است که رنگ به لباس شما نمی‌ریزد و با خیالی آسوده مراحل بعدی را انجام می‌دهید.

مرحله دوم؛ ترکیب رنگ مو در ظرف حاوی آنتی اکسیدان

حالا نوبت به استفاده از رنگ مو لورال می‌رسد. می‌دانیم که بسیاری از شما با نحوه استفاده از رنگ مو لورال آشنایی ندارند و می‌خواهید این کار را به صورت حرفه‌ای انجام دهید. به همین خاطر این مرحله را با دقت انجام دهید تا اثربخشی رنگ مو را در موهای خودتان چندین برابر نمایید.

در بسته بندی رنگ مو لورال یک ظرف حاوی آنتی اکسیدان وجود دارد که می‌توانید رنگ موی خودتان را داخل آن بریزید. بسته به حجم موها، می‌توانید از مقدار آنتی اکسیدان و رنگ موی مناسبی استفاده کنید؛ اما فراموش نکنید که با تهیه و ترکیب رنگ مو و اکسیدان نمی‌توانید از آن نگهداری کنید و باید حتما تا جای ممکن در همان لحظه از این رنگ مو استفاده نمایید.

اگر رنگ مو را با اکسیدان ترکیب کرده‌اید، نوبت به آن رسیده که آن را به‌طور کامل تکان دهید. با این کار رنگ مو با اکسیدان ترکیب می‌شود. هرگز بدون تکان دادن این ظرف، آن را روی موها نزنید. چون در این صورت اکسیدان اثر خودش را روی رنگ مو نگذاشته است.

مرحله سوم؛ زدن رنگ مو به موها

حالا که ترکیب رنگ و اکسیدان شما آماده شد، می‌توانید درب ظرف را ببندید و برای رنگ کردن موهای خودتان آماده شوید. به طور کلی، ظرف مربوط به آنتی اکسیدان و رنگ دارای دو سری متفاوت است که یکی از آن‌ها به شکل شانه بوده و یکی دیگر از آن‌ها به شکل سر یک قیف است. این به هنر شما بستگی دارد که چقدر مراحل رنگ کردن موهای خودتان را به صورت حرفه‌ای انجام دهید. با این حال نکاتی که در ادامه به شما توضیح می‌دهیم نیز می‌توانند برای رنگ کردن اصولی موهای شما فوق العاده باشند. پس اجازه دهید تا این مرحله را به چند زیر مرحله تقسیم‌بندی کنیم.

  • در ابتدا سری شانه‌ای را روی ظرف قرار دهید و از کف سر شروع به رنگ کردن موها کنید. دقت داشته باشید که باید موهای شما به چند دسته مختلف تقسیم‌بندی شوند و سپس آن‌ها را رنگ کنید. کافیست که یک دسته از مو را بگیرید و رنگ به آن بزنید. سپس دسته دیگر را رنگ آمیزی کنید.
  • در مرحله بعدی باید به سراغ رنگ کردن ساقه موهای خودتان بروید. اگر موهای بلندی دارید، توصیه ما این است که این کار را با دقت هر چه تمام‌تر انجام دهید و عجله نکنید. سری مشابه با قیف را روی ظرف اکسیدان قرار دهید و به حالت زیگزاگی، رنگ مو را به ساقه‌های مو بزنید و آن را پخش کنید. این کار را تا زمانی که مطمئن شدید تمامی بخش‌های مو به رنگ مو آغشته شده‌اند، ادامه دهید.
  • حالا نوبت به ماساژ دادن موها می‌رسد. از کف سر شروع کنید و به آرامی انگشتان خودتان را تا کف سر در موها فرو ببرید و موها را ماساژ دهید. با این کار تمامی رنگ مو به ریشه مو نفوذ می‌کند و اثربخشی آن افزایش پیدا خواهد کرد. این کار را برای ساقه موها نیز انجام دهید. می‌توانید دو دست خودتان را دو طرف ساقه مو قرار دهید و به آرامی بچرخانید تا رنگ مو به تمامی بخش‌های ساقه مو آغشته شود.
  • زمانی که مطمئن شدید همه موهای شما به رنگ مو آغشته شده‌اند، به مدت 30 دقیقه صبر کنید. البته برای اینکه اثربخشی رنگ مو بهتر شود، بهتر است که از کلاه رنگ مو استفاده نمایید. دقت داشته باشید که مدت زمان رنگ گرفتن موها می‌تواند در هر فرد با فرد دیگر متفاوت باشد. به همین خاطر بهتر است که کمی با تجربه هم پیش بروید و زمانی که متوجه شدید موهای شما رنگ گرفته‌اند، آن‌ها را بشویید.

مرحله چهارم؛ شستشوی موها با شامپوی اختصاصی

در کیت رنگ مو لورال، یک شامپوی اختصاصی نیز قرار داده شده است. این شامپو دارای ترکیب بسیار مفیدی است و می‌تواند پی اچ موهای شما را تنظیم کند. زمانی که احساس کردید رنگ مو اثربخشی خودش را گذاشته است، می‌توانید از این شامپو استفاده کنید. به حمام بروید و موهای خودتان را با شامپو شستشو دهید. به آرامی شامپو را روی موها ماساژ دهید تا اثربخشی آن چندین برابر شود.

زمانی که کل موهای خودتان را با شامپو شستشو دادید، کافیست که موهای خودتان را با آب ولرم آبکشی کنید. هرگز از آب گرم برای شستشوی موها استفاده نکنید، چون باعث می‌شود که رنگ موهای شما از بین بروند. زمانی که هنوز موهای شما خیس هستند، می‌توانید مراحل بعدی استفاده از رنگ مو لورال را انجام دهید.

مرحله پنجم: نرم و لطیف کردن موها با ماسک نرم کننده مو

در بسته‌بندی کیت رنگ مو لورال، یک ماسک نرم کننده مو نیز وجود دارد که می‌توانید از آن برای حفظ رطوبت موهای خودتان استفاده کنید. کافیست زمانی که هنوز موهای شما خیس هستند، مقداری ماسک مو را به ساقه مو و کف موها (به غیر از ریشه مو) بزنید و ماساژ دهید. با این کار موهای شما نرم و لطیف می‌شوند و اثربخشی رنگ مو و مواد شیمیایی که روی موها استفاده شده‌اند، کاهش پیدا خواهد کرد.

مرحله ششم؛ خشک کردن موها و دیدن نتیجه نهایی

در آخرین مرحله نحوه استفاده از رنگ مو لورال، باید در مورد خشک کردن موها صحبت کنیم. با یک سشوار که حرارت ملایمی دارد، موهای خودتان را خشک کنید. ترکیب رنگ مو، شامپو مغذی و نرم کننده مو باعث می‌شود تا موهای نرم و فوق‌العاده‌ای داشته باشید. زیبایی موهای شما در گرو این است که تک تک مراحل را به درستی انجام داده باشید.

نحوه استفاده از رنگ موی لورال برای موهای سفید

سخن پایانی می‌دانیم که بسیاری از شما تعریف کیت رنگ موی لورال (loreal) را شنیده‌اید، اما چون با نحوه استفاده از رنگ مو لورال آشنایی نداشتید تا به امروز از این کیت استفاده نکرده‌اید. خوشبختانه رنگ موی لورال به واسطه داشتن کیفیت عالی، می‌تواند برای رفع سفیدی موهای شما فوق‌العاده باشد. فقط کافیست که طبق مراحل توضیح داده شده در این مقاله از این کیت استفاده کنید. در این صورت دیگر نیازی نیست که برای هر بار رنگ کردن موهای خودتان به آرایشگاه و سالن زیبایی بروید و هزینه پرداخت کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *