مراقبت از پوست

معرفی 9 کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوست (تضمینی و تست شده)

کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوست ارس ترک

آیا میدانید که استفاده از ضدآفتاب می‌تواند پوست شما را در برابر خطرات جدی از جمله سرطان پوست، آفتاب‌سوختگی و لکه‌های پوستی محافظت کند؟ با استفاده از ضدآفتاب می‌توانید پوستی سالم، روشن و جوان داشته باشید. ضدآفتاب از پوست شما در برابر نور ماوراء بنفش خورشید محافظت کرده و از آسیب‌های ناشی از آن جلوگیری می‌کند. در ادامه تصمیم داریم شما را با بهترین کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوست آشنا کنیم تا با توجه به نیاز خود بتوانید بهترین گزینه را برای پوستتان انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوست چه فوایدی دارد؟

استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوست در واقع یکی از بهترین روش‌های حفظ سلامت پوست است. با توجه به مزایای بی‌شماری که استفاده از این محصولات دارد، از جمله محافظت غیر قابل انکار پوست در برابر آفتاب‌سوختگی، نباید در استفاده از آن‌ها سهل‌انگاری صورت گیرد. استفاده از کرم ضد آفتاب باعث محافظت از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر UVB و UVA می‌شود و از ایجاد سوختگی و لک‌های پوست جلوگیری می‌کند.

کرم ضد آفتاب می‌تواند پوست شما را در برابر علائم پیری زودرس نیز محافظت کند. این محصولات همراه با ترکیبات مورد نیاز پوست می‌توانند به پوست شما جوانی و درخشندگی ببخشند. استفاده از کرم ضد آفتاب علاوه بر جلوگیری از سرطان پوست، می‌تواند از لک‌های پوست نیز جلوگیری کند.

بنابراین می‌توانیم بگوییم که حفظ سلامت پوست به این معنی است که همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. با توجه به تأثیرات بسیاری که این محصولات برای پوست دارند، توصیه می‌شود که این محصول را به عنوان یکی از مهم‌ترین روتین‌های مراقبت از پوست روزانه خود استفاده کنید.

اگر کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوست نزنیم چه اتفاقی می‌افتد؟

آفتاب می‌تواند به پوست شما آسیب برساند. بله، قرار گرفتن در معرض نور ماوراء بنفش خورشید می‌تواند منجر به پیری زودرس، سرطان پوست و دیگر مشکلات پوستی شود. عدم استفاده از ضدآفتاب می‌تواند باعث ایجاد چین‌وچروک، خال و لکه‌های پوستی، آکنه روزاسه و حتی کاهش سیستم ایمنی بدن شما شود.

آیا میدانید که پرتوهای UV خورشید می‌توانند باعث جهش ژنتیکی در سلول‌های پوست شما شوند و در نهایت سرطان پوست ایجاد کنند؟ بدون استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوست، پوست شما در معرض خطرات بسیاری قرار دارد.

اگر به دنبال حفظ پوست سالم و جوان خود هستید، حتماً از ضدآفتاب استفاده کنید. ضدآفتاب می‌تواند به پوست شما کمک کند تا از آسیب‌های ناشی از نور خورشید در امان بماند. همچنین، باعث کاهش چین‌وچروک، خال و لکه‌های پوستی و حتی آکنه روزاسه می‌شود. بنابراین استفاده از ضد آفتاب را جدی بگیرید و از قرار گرفتن در معرض نور ماوراء بنفش خورشید بدون حفاظت مناسب خودداری کنید.

9 کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوستمعرفی انواع کرم ضد افتاب مناسب انواع پوست

ضد آفتاب یکی از مهم‌ترین محصولات محافظ پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب است که به پوست کمک می‌کند از سوختگی، جوش و پیری زودرس در امان بماند. در بازار انواع زیادی از کرم‌های ضد آفتاب موجود است که هر یک برای نوع خاصی از پوست مناسب هستند. در ادامه، 9 نوع کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوست را به شما معرفی می‌کنیم:

1. ضد آفتاب فلوید آنتلیوس لاروش پوزای با spf50

کرم ضدآفتاب فلوئید بی‌رنگ لاروش پوزای با اس‌پی‌اف 50+ یکی از بهترین ضدآفتاب‌های بازار است که در فرانسه تولید شده و با حجم 50 میلی‌لیتر در دسترس قرار دارد. این محصول با سطح محافظت بسیار بالا در برابر اشعه‌های مضر UVA/UVB عرضه می‌شود. فیلتر UV انحصاری جدیدی نیز در این محصول استفاده شده که در برابر اشعه‌های ماوراء بنفشِ فوق‌العاده ‌طولانی  UVAحداکثر حفاظت را فراهم می‌کند.

کرم ضدآفتاب فلوئید بی‌رنگ لاروش پوزای با اس‌پی‌اف 50+ مدل Anthelios UVMune 400 در برابر عرق مقاوم است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای لذت بردن از آفتاب ساحلی محسوب میشود. بافت سبک و نامرئی این کرم روی پوست بسیار لطیف است و هیچ‌گونه چربی، چسبناکی و رد سفیدی را بر جای نمی‌گذارد. همچنین، این محصول بدون هیچ مشکلی قابل استفاده در اطراف چشم و برای تمامی انواع پوست‌ها، به خصوص پوست‌های حساس است.

ضد آفتاب فلوئید لاروش پوزای

2. ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین spf50

ضدآفتاب فیوژن واتر بی‌رنگ ایزدین  SPF 50 با فرمولاسیونی بر پایه آب به بازار عرضه شده است. این محصول دارای SPF 50 بوده و می‌تواند پوست را در برابر پیری و اشعه‌های مضر آفتاب محافظت کند. همچنین، ترکیبات این کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوست باعث جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه در پوست می‌شود.

ضدآفتاب فیوژن واتر بی‌رنگ ایزدین  SPF 50 با نمای نهایی مات و مخملی خود به پوست‌های خشک و مرطوب، زیبایی و جوانی را هدیه می‌کند. این محصول با قابلیت جذب سریع، بی‌رنگ و قابل استفاده بر روی پوست مرطوب و خشک، ایده‌آل برای استفاده روزانه و پوست‌های حساس است.

تکنولوژی Safe Eye در این محصول نیز باعث شده است که بدون هیچ‌گونه مشکلی، قابل استفاده در اطراف چشم باشد. در واقع می‌توان گفت که ضدآفتاب فیوژن واتر بی‌رنگ ایزدین SPF 50 با مقاومت بالا در برابر آب و تعریق، به عنوان یک محصول کامل و قابل اعتماد در دسته ضدآفتاب‌ها شناخته می‌شود.

ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین spf50

3. ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا

ضدآفتاب برایت بوست نیتروژینا با ویژگی‌های قابل توجه، به عنوان یکی از بهترین محصولات برای حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های خورشیدی شناخته شده است. این کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوست است و با داشتن ویتامین C و E می‌تواند پوست را از آسیب‌های ناشی از آفتاب محافظت کند.

ضدآفتاب برایت بوست نوتروژینا با ترکیبات آنتی اکسیدان و نئوگلوکوزامین از علائم پیری پوست جلوگیری کند و به مرور زمان، پوست را تقویت می‌کند. همچنین، با خاصیت مرطوب‌کننده و آبرسانی قدرتمند پوست می‌تواند پوست را بازسازی کرده و علائم خستگی را از بین ببرد.

با استفاده از ضدآفتاب برایت بوست نوتروژینا می‌توانید به راحتی و با اطمینان، از پوستی سالم و زیبا برخوردار شوید. همچنین، این محصول با داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود می‌تواند بهترین راهکار برای حفاظت از پوست‌های حساس در برابر آفتاب‌سوختگی نیز باشد.

ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا

4. کرم ضد آفتاب spf50 بی رنگ دکتر سی تونا فارماسی

محصول جدید ویژه ضد آفتاب SPF50 از برند سی تونا فارماسی با حجم 50 میل، با ترکیبی از روغن بائوباب (بمب ویتامین) و تامانو، به شما کمک می‌کند تا از پوست خود در برابر اشعه‌های  مضرخورشید مراقبت کنید.  فرمولاسیون بسیار سبک این محصول با ترکیبی از مواد گیاهی و وگان، مناسب پوست‌های مختلط-خشک، نرمال-خشک و خیلی خشک است و باعث رطوبت رسانی عمیق و طولانی‌مدت به پوست شما می‌شود.

این محصول با داشتن ویژگی‌های ضد حساسیت و قرمزی و جلوگیری از ایجاد آکنه خود به شما کمک می‌کند تا از بروز التهابات پوستی و لک جلوگیری کرده و روند پیری پوست را آهسته‌تر کنید. محصول ضد آفتاب سی تونا فارماسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای محافظت از پوست شما است.  اگر به دنبال یک محصول ضد آفتاب با ویژگی‌های عالی و منحصربه‌فرد هستید، حتماً این محصول را تجربه کنید!

کرم ضد آفتاب spf50 بی رنگ دکتر سی تونا فارماسی

5. کرم ضد آفتاب صورت اولاین

با کرم ضد آفتاب صورت اولاین اصل فرانسه پوست شما در گرمای تابستان به زیبایی تمام می‌درخشد! فرمولاسیون قدرتمند این کرم ضد آفتاب، دارای هیالورنیک اسید و ویتامین‌های A، E، F  است که به آبرسانی عمیق پوست کمک می‌کند. این کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوست با SPF50 در برابر اشعه‌های UVA/UVB بسیار مؤثر است.

این کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوست دارای خصوصیاتی همچون جذب عالی، ضد جوش و تغذیه پوست است و به پوست شما نرمی و جوانی می‌بخشد. فرمول غیر چسبنده با کمپلکس سفیدکننده فعال این محصول از DNA پوست حفاظت می‌کند و لکه‌های پوستی را نیز از بین می‌برد.

کرم ضد آفتاب صورت اولاین اصل فرانسه، بی‌رنگ بوده و با حجم ۵۰ میلی‌لیتر عرضه شده است. کشور مبدأ این محصول لهستان بوده و محصول فرانسه است. با استفاده از این محصول جذاب، پوست شما بهترین مراقبت را دریافت می‌کند و می‌توانید با اطمینان از سلامتی پوستتان از آفتاب درخشان لذت ببرید.

کرم ضد آفتاب صورت اولاین

6. سرم ضد آفتاب سیمپل

با سرم ضدآفتاب و جوانساز سیمپل SPF 30پوست شما در برابر آفتاب و آلودگی هوا به بهترین شکل ایمن خواهد بود.  این سرم حاوی SPF 30 با ویژگی‌های آبرسانی و حفظ رطوبت پوست عرضه می‌شود، حاوی عصاره جلبک دریایی و ویتامین E است که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و تغذیه پوست نیز است.

این سرم قابل استفاده به‌عنوان پرایمر نیز است و مناسب انواع پوست حتی پوست‌های چرب و حساس است. فاقد روغن‌های شیمیایی و معدنی، بسیار سبک و زود جذب است و فاقد هر گونه مواد شیمیایی مضر مثل پارابن، الکل، رنگ و عطر است.

با سرم ضدآفتاب و جوانساز سیمپل SPF 30، پوست شما در برابر آسیب‌های ناشی از آفتاب و آلودگی‌های هوا محافظت می‌شود. همچنین تغذیه و آبرسانی پوست شما باعث نرمی و لطافت بیشتر پوست شما خواهد شد. شما نیز می‌توانید از این سرم جادویی برای حفظ جوانی و زیبایی پوست خود بهره‌مند شوید. محصولی کاملاً طبیعی و بدون مواد شیمیایی مضر که با حجم ۵۰ میلی‌لیتر در دسترس شماست.

سرم ضد آفتاب سیمپل

7. کرم ضد آفتاب و مرطوب‌کننده سیمپل

کرم ضدآفتاب مرطوب‌کننده سیمپل (simple) با SPF30، محصولی عالی برای حفاظت از پوست شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB است.  این کرم ضدآفتاب مرطوب‌کننده فقط با یک لمس کوچک جذب پوست می‌شود و پوست شما را روشن‌تر می‌کند. این کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوست، حاوی ریشه زنجبیل، ویتامین E و Cاست. این کرم خاصیت آنتی اکسیدان قوی نیز دارد و منبعی غنی برای تغذیه پوست شماست.

کرم ضدآفتاب مرطوب‌کننده سیمپل، با فاکتور SPF 30 و جلوگیری از بروز لک، از پوست شما در برابر نور لپ‌تاپ و موبایل نیز محافظت می‌کند. این محصول با بسته‌بندی جذاب، انعطاف‌پذیر و سبک خود، بدون تست حیوانی تولید شده است.

بافت سبک و بسیار زود جذب این کرم، مناسب برای انواع پوست حتی حساس است. همچنین این کرم فاقد الکل، پارابن، رنگ، چربی، عطر و هرگونه مواد شیمیایی مضر است.  حجم ۴۰ میلی‌لیتر این کرم، برای استفاده در طول روز و آبرسانی به پوست شما کافی است. از کرم ضدآفتاب مرطوب‌کننده سیمپل استفاده کنید و از مراقبت کامل از پوست خود لذت ببرید.

کرم ضد آفتاب و مرطوب‌کننده سیمپل

8. کرم ضد آفتاب و مرطوب‌کننده صورت و بدن آون

با کرم ضد آفتاب و مرطوب‌کننده صورت و بدن آون ‌مدل Care Sun پلاس به دلیل دارا بودن فیلترهای UVA و UVB پلاس، نور خورشید دیگر تهدیدی برای پوست شما نخواهد بود. این کرم ضد آفتاب بدون ایجاد لکه سفید و حالت چسبندگی بر روی پوست، به راحتی جذب پوست شده و باعث نرمی و لطافت پوست شما خواهد شد. این کرم با SPF50+ و خاصیت مرطوب‌کنندگی بالا تا ۱۲۰ دقیقه در مقابل آب مقاوم است.

این کرم ضدآفتاب و مرطوب‌کننده پوست، برای استفاده روی پوست صورت و بدن مناسب است و بسیار مقاوم در برابر آفتاب و اشعه UVB و UVA پلاس است. با کرم ضد آفتاب و مرطوب‌کننده صورت و بدن اون ‌مدل Care Sun پلاس، از پوست خود به بهترین شکل مراقبت کنید و تابستان دلچسبی را تجربه کنید.

کرم ضد آفتاب و مرطوب‌کننده صورت و بدن اون

9. کرم ضد آفتاب و ضدلک سوئیس

کرم ضد آفتاب و ضدلک سوئیس  Swiss SPF+50دارای درجه حفاظتی قوی در برابر اشعه‌های UVA و UVB  و مراقب از پوست شما است.  این کرم ضدآفتاب و ضدلک بر پایه آب، بدون رنگ و مناسب استفاده تمام اعضای خانواده است. این کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوست، محافظت طولانی‌مدتی از پوست شما به عمل می‌آورد و با خاصیت ضدآب خود، مناسب تمامی پوست‌ها حتی پوست حساس است.

این محصول تحت لیسانس انگلستان تولید شده است و به عنوان یک محصول با کیفیت، به پوست شما لطافت می‌بخشد.  با استفاده از کرم ضدآفتاب و ضدلک سوئیس Swiss SPF+50، از خشکی و تیرگی پوست خود جلوگیری کنید و پوستی سالم و درخشان را به خود هدیه کنید.

کرم ضد آفتاب و ضدلک سوئیس

سخن پایانی

اگر از کرم ضدآفتاب مناسب انواع پوست استفاده نمی‌کنید، پوست شما متأسفانه در معرض خطرات زیادی قرار می‌گیرد که ممکن است منجر به آسیب‌های جدی و پیری زودرس شود. استفاده از ضدآفتاب به شما کمک می‌کند تا از خطرات ناشی از نور ماوراء بنفش خورشید در امان بمانید. پوست شما را نیز نرم، لطیف و جوان نگه می‌دارد.چه چیزی بهتر از این؟ بنابراین بهترین راه برای داشتن پوستی سالم و جذاب، استفاده مداوم از کرم‌های ضد آفتاب مناسب با SPF مناسب است. با مراقبت صحیح از پوست خود، از زیبایی و جوانی طبیعی خود لذت ببرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *